søndag den 17. marts 2013

Kort - farvekombinationsudfordring til Convention

Der var også en farvekombinations udfordring til convention i år. Jeg er godt nok ikke den store bruger af lilla papir, men havde hele serien fra Fall Flea Market fra Riddersholm liggende - både som 12x12 og en 6x6 pad. Så det var oplagt at bruge den serie. Og de er lækre - også de lilla. Elsker hele den serie.

Jeg har leget med nogle af de mange dies jeg har.


Og jeg var så heldig at vinde første pladsen med dette kort - tusind tak til alle som stemte på kortet. Jeg vandt denne lækre pakke, er den ikke bare skøn:



3 præmier til samme convention - det er godt nok mange. Og så har jeg for nyligt både vundet på Panduro Hobbys blog og et lækkert stempelsæt fra Hobbyboden. Så tror da lige jeg skal hjem og høre min søde mand hvad han egenlig går og laver når jeg ikke er hjemme......hihi

Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. Jeg kan da godt forstå du vandt for det er et fantastisk smukt kort og en lækker farve sammensætning ;O)

    SvarSlet