mandag den 11. marts 2013

LO - skitse udfordringen fra Convention

Dette LO er lavet til en skitse udfordring til convention og er fra Thors konfirmation sidste år. Papiret er fra Riddersholm Fall Flea Market - forelskede mig totalt  i den lækre serie så jeg var nødt til at købe månedspakken i november.

Jeg har kaldt LO for "Stolte Konfirmander" men mine søde scrap veninder har nu hurtigt omdøbt det til "De sure konfirkander" - kan også godt se at alle de unge teenagedrenge ser lidt trætte og ligeglade ud. Sådan er det nok med teenagere.....


Jeg var så heldig at vinde 3. plads i konkurrencen med dette LO. Tusind tak til alle dem som stemte på "De sure konfirmander".
Og jeg fik denne lækre præmie:




Tak fordi du kiggede med
Else

4 kommentarer:

  1. Mums super fint LO Else :o)Tillykke med 3 pladsen.

    SvarSlet
  2. Meget lækkert layout!
    Det er nok ikke helt let at være drenge konfirmant det er vist nemmere for pigerne.
    Tillykke med 3. pladsen

    SvarSlet
  3. Tusind tak for godt selskab i lørdags. Det var rigtig hyggeligt :)
    Tillykke med at du vandt en 3. plads med dit flotte layout af de sure teenagere hihi.. :)

    SvarSlet