fredag den 14. marts 2014

Cancer kort - drenge 1


Så har jeg fået afleveret endnu en omgang konfirmationskort til Cancer Kort. Det er jo lige tiden til konfirmationskort. De første kort er nogle drenge konfirmationskort.

På dette kort er brugt en embossing folder - enkelt men giver et rigtig god effekt.


Dette kort er lavet med et stempel (fodbold ringen) som jeg købte sidste år. Altid meget anvendelig til drenge uanset anledningen.


Dette kort er lavet med nogle rester. En ide fra Pinterest.


Og så har jeg laget med Washi tape. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg altid køber så meget nyt washi tape for jeg er ikke ret god til at få det brugt. Men jeg fandt nogle fine kort på pinterest til inspiration. Så de næste 2 kort har jeg virkelig brugt af mit forråd af washitape.



Tak fordi du kiggede med
Else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar