tirsdag den 18. marts 2014

Cancer kort - konfirmationskort drenge 2


Og endnu engang en omgang Cancer kort - konfirmationskort til drenge:

Dette er super enkelt og mest lavet fordi jeg er vild med papiret og det fine stempel jeg købte til sidste convention.


Dette kort er godt nok med blomster - noget jeg ikke normalt bruger til drenge kort. Og det kan vel også bruges til en pige. Men synes ideen og farverne var så gode sammen. Så nu må vi se hvem der får disse kort.


Endnu et super enkelt kort inspireret af Pinterest. Et konfirmationskort til en computer dreng. Ville gerne lave flere af dem, for jeg er sikker på der er mange computer drenge konfirmander.


Og endnu et hurtigt kort inspireret af pinterest - og endnu engang til fodbolddrengene...


Jeg kan altid godt lide at lave kort med kvadrater - god måde at bruge rester og altid fine.


Endnu et lift fra Pinterest - og med blomster........


Jeg købte for noget tid siden en fin punch hos Hobbyboden der laver disse zig zag strimler. Den er super ... Så jeg har brugt den til dette fine og enkle kort.


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar: