onsdag den 26. marts 2014

Produktionen til Convention


Jeg fik rent faktisk lavet noget til convention i år. Både et LO og 3 kort.

LO er igen fra vores ferie i 2012. Vi havde en uge ved Paris (Disneyland og Paris) og en uge i Bretagne.
Billedet her er fra vores tur til Eiffel tårnet. Der var 1 times kø til at komme op i Eiffel tårnet men udsigten var fantastisk. Dette billede er dog taget efter vi kom ned og er på vej videre. Elsker bare Paris. Jeg tror dog nok drengene synes vi gik lidt for meget og kiggede på alle mulige mærkelige ting. Eiffel tårnet kunne de dog godt lide.


Jeg fik også lavet dette kort. Jeg har brugt 2 nye dies jeg købte til convention. (ovalen og så bladene som jeg først lånte af Linda men derefter blev nødt til at købe - tak Linda for at skabe dette behov) 


Dette kort er et hurtigt kort. Mest af alt fordi jeg i en rodekasse hos Picturing the World fandt de fine lables lige til at stemple på. Så det måtte jeg lige lave et kort med.


Jeg fik også købt en ny maske fra Memory box. Den er så lækker. Så det måtte jeg jeg også lege lidt med. Jeg lavede faktisk 3 kort, men de 2 røg i Cancerkort kassen inden jeg fik taget billeder.


Tak fordi du kiggede med
Else

Ingen kommentarer:

Send en kommentar