lørdag den 16. februar 2008

Cyper Crop, kort og gave

Så er det vist på tide med lidt opdatering igen. Vi har haft travlt med fødselsdag, sygdom , overarbejde og renovering af vores gang.

jeg har vist aldrig fået vist vores julegave fra Thor. Et maleri han lavede i skolen. det hænger nu i vores stue og jeg synes det er rigtig godt.



Og så er han blevet 10 år - hvor tiden dog går stærkt. Her er hans fødselsdagskort som er lavet med et stempelmotiv som han selv har malet med distress ink. Det var meget svært for ham men jeg synes nu det blev meget godt. han er i alt fald selv vældig stolt af kortet jeg har lavet med det.



På The Scrap Cat holdt Heidi og Henriette så i søndags Cyper Crop. Vi havde gæster fra kl. 11.00 - 16.00 så jeg nåede kun at være med i slutningen. men det var fantastisk sjovt, fyldt med gode udfordringer og sjove ekstra opgaver. Jeg fik lavet 2 LO:

Thor som Cowboy:

Disse billeder er lidt gamle, da Thor kun er 3 år. Han ridder på den kæphest som morfar har lavet til ham og som jeg har malet og sat bånd på. Han var meget glad for den.



materialer:

Dream Street papers/Tea for Two: Passion Fruit og Breakfast tea stripe
Thickers, bazzill blomst, knap og vine udstandset med QK.
Det er mit første forsøg med at skære mønster ud men ikke sidste gang. jeg syntes det var så synd at mønsteret blev dækket af papiret og jeg blev ret glad for resultatet.

HHX Student 1987:

opgaven lød på at scrappe en begivenhed i ens liv, hvor der var billede af en selv. Så jeg valgte at lave om da jeg blev HHX student. Det er godt nok noget tid siden, bare se på de store briller. Men meget sjovt at gense billederne.



materialer:
Chatterbox: Dark sandbox flowers og mini sandbox stripe

DCWV karton
Bazzill blomst, knapper ,scrappers floss, skum bogstaver og bånd

Jeg er endelig færdig med Multiscraps opgave 3 og 4. jeg har også fået taget billeder af en dag, så nu er det bare at vente på hvad Iben nu kan finde på.

2 kommentarer:

  1. Der er da en stor kunstner gemt i Thor, flotte ting han har fremstillet.

    SvarSlet
  2. Superflotte ting du har fået lavet. jeg sys at Thor godt kan være stolt af sit malet stempel - det er han da sej til.
    Flot billede han har kreeret. Kan godt forstå at det hænger i stuen.

    SvarSlet