fredag den 1. februar 2008

Scrapbook Queen 2. udfordring

Så er 2. udfordring hos Multiscraps fantastiske "Scrapbook Queen 2008" overstået. Hvor var der bare rigtig mange flotte LO. Super meget inspiration og jeg havde lyst til at stemme på dem alle sammen. Tror dog ikke det var blevet godkendt hos den "strenge dommer".

Mit bidrag er et billede af mit barndomshjem. Mine forældre solgte det for 4 år siden og de nye unge ejere har gjort rigtig meget ved huset: Det er faktisk blevet rigtig flot udvendig og hvor ville jeg gerne en tur forbi og se det indvendig. Det trængte altså også til en kærlig hånd alle steder. men uanset hvad det har gjort ved huset så er det stadig mit barndomshjem og hver gang vi kører forbi har jeg lyst til lige at kigge ind og vise mine børn mine gamle gemmesteder, mit gamle værelse (hvis det stadig er der??) osv. Men selv om de nye ejer har sagt vi gerne må komme og kigge, så kan jeg jo ikke bare dukke op i tide og utide! tror vi skal have aftalt en lille familie udflugt!



Jeg har brugt Bazzill, cherry Arte: Classic Coffee, Heidi Swapp journaling spots, bazzill blomster, AMM blomst, knapper og båndog et lille metal hjerte.

14 kommentarer:

  1. Søde farver og et rigtig udklip som gemmer sig i blomsten

    SvarSlet
  2. Et rigtig SØDT udklip skulle der stå

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt enkelt LO, der rigtigt sætter huset i fokus. Kan rigtig godt lide detaljen med de store blomst, som skaber linien over til huset.

    SvarSlet
  4. Nu har jeg jo set det "live" og det er super flot.

    God weekend til dig og familien.

    KH Heidi

    SvarSlet
  5. Det er bare så fint, jeg kan godt følge dig i at man gerne vil ind og kigge. Men også dejligt at høre at du er glad for det bliver renoveret.

    SvarSlet
  6. Flot LO. Jeg er vild med den store blomst med din PP i - det ser rigtigt godt ud.

    SvarSlet
  7. Det blev super flot!! Sikke nydeligt det blev med blomsterborden blandet med knapperne og det lille "til-salg-hus" er da for sødt. Dejligt og minderigt LO! 5* fra mig!! :-)

    SvarSlet
  8. Skønt LO ! Og hvor er det flot med alle blomsterne :O)

    SvarSlet
  9. Super flot LO! Kan godt forstå du gerne vil ind og kigge i dit gamle barndomshjem!

    SvarSlet
  10. super flot. Og sjovt med det udklip der er i den ene blomst...

    SvarSlet
  11. åhhh, den er bare så fin, kikkede meget på den , super flot :)

    SvarSlet
  12. Flot LO. Skønt med alle de flotte blomster:o))

    SvarSlet
  13. Superflot Lo, af dit barndomshjem. Kan godt forstå at det vækker minder når man kører forbi...og man bare har lyst til at komme ind og kigge...

    SvarSlet