tirsdag den 26. februar 2008

Scrapbook Queen 2008 udfordring 3 og 4

Her er så mine bidrag til scrapbook queen 2008:

Udfordring 3, som var en skitse konkurrence som skulle handle om kærlighed, er et LO fra en af mine søstres bryllup. kan det handle mere om kærlighed end det?


Materialer:
papir fra American Traditional Designs: Elegant Wedding - earthtones
Mesh, bling, form bogstaver, udstandsede hjerter

Udfordring 4, som skulle indeholde 1 stk 12x12 karton, 2 blomster, 3 billeder, 4 stykker mønsterpapir, 5 knapper og 6 stykker bånd. Det var faktisk lidt svært. Da der ikke var papir til at bruge som matte, har jeg malet matte på billederne, en teknik jeg tror jeg skal bruge noget mere. Skitsen er fra pagemaps.

Billederne er fra da Thor blev 1 år, nu er han lige fyldt 10, så dejligt at få lavet noget med dem. jeg har heller ikke nogen historie at fortælle om billederne, så meget utypisk for mig, er der ingen tekst.


Materialer:
bazzill, papir fra DCWV the glitter stack, bazzill blomster, knapper og bånd. Form bogstaver
Jeg har desuden syet på LO'et.

papiret er valgt fordi jeg synes farverne og det stribede passede så godt til Thors bluse.

5 kommentarer:

  1. Flotte bidrag! Og det er så hyggeligt at suse rundt på bloggene for at se hvem der har lavet hvad! :-)
    Dejligt romantisk bryllups-LO og en super flot detalje med de udstandsede hjerter!
    Og farver du har brugt til fødselsdags-LOet passer helt perfekt til hans trøje. :-) Super flot!

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte begge 2 Else, på hver sin måde. Nogle super farver du har brugt i fødselsdags LOet :0)

    SvarSlet
  3. Flotte layouts du har lavet. Jeg er vild med dit farvevalg.

    SvarSlet
  4. Skønne bidrag. Meget romantisk lift til opgave nr. 3 og lækker farvesammensætning til opgave nr. 4.

    SvarSlet
  5. Super sødt og romantisk LO om din søsters bryllup ! Og skønne billeder og farver i fødselsdagsLO'et !

    SvarSlet