mandag den 10. december 2012

10. December

Så blev det den 10. December


Det er mandag og der er hvidt udenfor. Så kan man da kun blive i julehumør.

I torsdags var jeg til klippe aften i Hobbyboden. Det blev til et enkelt julekort. Og det skal I da ikke snydes for. Det er lidt mere enkelt end mange af mine kort, men det er også rart engang i mellem. Jeg mener papiret er fra Riddersholm - Good Old Santa.



Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.



Tak fordi du kiggede med
Else


2 kommentarer:

  1. Det er et virkeligt smukt julekort, du har lavet.
    Og jeg kan nu godt lide den enkle stil. Det er tit den sværeste at få til at se ordentlig ud.
    God decemberdag.

    SvarSlet
  2. Super sødt julekort du har lavet.

    SvarSlet