onsdag den 5. december 2012

5. December - Hurra for min mand

Så blev det 5. December - og i dag har min dejlige mand, Henrik Fødselsdag.


Ungerne (og mig) har været i gang med at lave hjemmelavede gaver til ham. De har malet et maleri til ham - dvs jeg har lavet baggrunden og så har de hver malet en tegning på. De er kommet til at se således ud:


Nærbillede af Thors maleri.


Og et nærbillede af Tokes maleri.



Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.



 
Tak fordi du kiggede med
Else


4 kommentarer:

  1. God dag at have fødselsdag på : ) det har min mand også så tillykke : )
    Dejlige billeder i har lavet sikker på at han bliver super glad : )
    Rigtig god 5 dec

    SvarSlet
  2. Tillykke med manden din - rigtig flotte billeder.

    SvarSlet
  3. Tillykke med manden. Det er en super lækker gave du og børnene har lavet, rigtig god ide. Fortsat god kold decemberdag.

    SvarSlet
  4. tillykke med manden, lækre gaver.

    kan du ha en rigtig god 5 dec fortsat♥
    knusss

    SvarSlet