onsdag den 5. december 2012

5. December - Hurra for min mand

Så blev det 5. December - og i dag har min dejlige mand, Henrik Fødselsdag.


Ungerne (og mig) har været i gang med at lave hjemmelavede gaver til ham. De har malet et maleri til ham - dvs jeg har lavet baggrunden og så har de hver malet en tegning på. De er kommet til at se således ud:


Nærbillede af Thors maleri.


Og et nærbillede af Tokes maleri.



Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.



 
Tak fordi du kiggede med
Else


3 kommentarer:

  1. God dag at have fødselsdag på : ) det har min mand også så tillykke : )
    Dejlige billeder i har lavet sikker på at han bliver super glad : )
    Rigtig god 5 dec

    SvarSlet
  2. Tillykke med manden din - rigtig flotte billeder.

    SvarSlet
  3. tillykke med manden, lækre gaver.

    kan du ha en rigtig god 5 dec fortsat♥
    knusss

    SvarSlet