tirsdag den 18. december 2012

18. December

Og så kom vi til den 18. December


Dagens julepynt:
For nogle år siden lavede jeg en del julepynt med flamingo hjerter, kugler osv hvor jeg satte stof på. Her har jeg lavet et æble hvor der er taget et stykke. De hører også til juletræet hvert år.


Og så lige en kommentar fra søde Netti - om mit juletræ godt kunne stå inde en hel måned .... Indrømmet - i bedste TV køkken stil har jeg snydt og forberedt mig i forvejen. Billederne er fra sidste års juletræ...
Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.



Tak fordi du kiggede med
Else


1 kommentar:

  1. Hvor er det æble fint. Og så i guld.
    Jeg har ikke set modellen, hvor der er taget et bid af, før.
    Jeg lavede også de (viktorianske) julekugler engang - i min patchworkperiode !

    God 18. dec.

    SvarSlet