mandag den 31. december 2012

31. December - Godt Nytår og velkommen 2013

31. December - Nytårsaftensdag.


Vi skal i byen og fejre nytårsaften, så jeg har lavet et kort til værtsparret. Det er også del af Scrapsisters julehalløj. At lave et nytårskort. Jeg har så kombineret det med et ønske om at prøve at lave et af de flotte fyrfadslys kort. Jeg har fundet templaten i et gammelt "Ett Trykk" blad (nr 4 2010). Men jeg er sikker på det også kan findes på nettet.
Det er i alt fald ikke det sidste jeg har lavet - tror godt de kunne blive et hit i kortkassen.




Og sidste dag med Blog hver dag i December udfordringen. Tror da aldrig jeg har blogget så meget.
Så det er også sidste dag I ser dette flotte julebillede lavet af dygtige Anne Bente.


Godt Nytår


Ingen kommentarer:

Send en kommentar