lørdag den 29. december 2012

29. December - 2012 top 10

29. December - så er vi snart i mål med udfordringen til at blogge hver dag i December


I dag har jeg tænkt mig at kigge tilbage. På hvad jeg har lavet i 2012 og hvad jeg bedst kan lide. Så det kan godt blive en lang post.

Her er de bedste 10 LO jeg har lavet i 2012 - i tilfældig rækkefølge:

Jeg er blevet ret vild med disse træ planke papirer. Synes de er så fantastiske:

Riddersholm papir - tror det er blevet mit yndlingsserie: 
Og endnu noget planke papir - er vild med lavendelfarven sammen med det orange: 

Et LO jeg har (næsten) liftet efter et fransk scrapblad. De kan noget mht scrapblade i Frankrig: 

Dette LO er absolut et af mine yndlings LO i år. Min mor vil gerne have fingrene i det, men nu må vi se...: 

Endnu et stk planke papir. Det er faktisk samme ark som øverste LO men se hvad der sker når der bliver tilføjet gult...: 
Og så var jeg på kursus med dygtige Anna fra Polen og det har klart givet mig blod på tanden til en lidt anden stil: 

Leg med templates, distress ink mm: 

Det er også blevet til et par mini albums som jeg er ret glad for. Det første var til min nevø på hans 18 års fødselsdag:

Det næste har jeg leget med halm, model paste, templates, mist og meget mere. Super sjovt: 

I skal også nok få samme tur med mine kort, men det må vente til efter nytår.


Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.



Tak fordi du kiggede med
Else


1 kommentar:

  1. Hvor har du dog lavet mange flotte LO´er og har været god til at afprøve rigtig mange teknikker :)
    Min favorit er absolut "Familien Jensen" lige min stil og farver.
    Hav en rigtig god dag :)

    SvarSlet