søndag den 9. december 2012

9. December - snestorm

Så blev det den 9. December


I dag skulle jeg havde været til Scrap julefrokost med Odderne. Uha jeg havde glædet mig så meget. Vi ses alt for sjælden så når vi endelig mødes er det bare en super hyggelig dag.
MEN men men, desværre har den varslede snestorm sat en stopper for dette. Snefygning og bilkørsel på de små veje er ikke nogen god kombination. Og mig, der er bagefter med mine egne julekort skulle gerne havde være produktiv. Men det må jeg så være herhjemme.

Dagens Julepynt: Endnu en Spellbinders scallop cirkel nu med Nellie Snellen Julestjerner rundt i kanten. Midten er stemplet med Hero Arte stempel.


Klik på "Jeg blogger hver dag i december" billedet i højre side for at hoppe videre til den næste deltager, Margit, i Scrapsisters Jule blog hop.


Tak fordi du kiggede med
Else


1 kommentar:

  1. Hvor er den fin.
    Ja, jeg tro der er mange der har valgt at blive hjemme i dag. Ikke mig jeg kørte til Hvidover og hjem igen. 260 km.
    Det gik fint.
    Rigtig god aften.

    SvarSlet